Hozzájárulok, hogy a weboldal látogatásakor a számítógépemen sütiket (cookie) helyezzen el, amelyek segítségével az oldalon tett látogatásom adatait webanalitikai céljából felhasználják.
Részletes tájékoztatás a Adatkezelési tájékoztató dokumentumban található. További információ.   Rendben, elfogadom

Belföldi árualap - folyamat és részletek

 

BELFÖLDI SZÁLLÁSAJÁNLATOK

 

Minden magyarországi utazási iroda weboldalára

A TravelGATE és az Utazzitthon.hu jóvoltából

Jutalékos háttérrendszerrel

 
 
0. Kezdeti lépések
 
Mit kell tenned? 
  • Küldd el jelentkezésed ezen az űrlapon
  • Köss szerződést az Utazzitthon.hu-val
  • Add meg céged kommunikációs e-mail címét - erről az e-mail címről fogja küldeni az Utazzitthon.hu a szálláshely nevében az ajánlatokat, visszaigazolásokat
  • Kérd meg a domainedet kezelő céget, hogy
    • Hozzon létre egy aldomaint (belfold.utazasiirodadomain.hu)
    • Irányítsa ezt az aldomaint a 79.172.213.190 IP címre
    • Végezze el a levelező szerverén azt a beállítást, mellyel hitelesíti az Utazzitthon.hu szervereit az iroda e-mail címével történő levél küldésre, így elkerülhető lesz a SPAM (mivel a levelek a vendégeknek az iroda címéről mennek ki.) Ehhez ezt a levelet küldjétek el a domain szolgáltatónak:
      "Kérjük, hogy SPF rekordba a végén lévő "all" elé tegyék be a "ip4:62.171.148.107 ip4:79.172.213.190" részt. Azaz ezen 2db IP címet a fent írt módon vegyék fel."
    • Amikor ezek elkészültek, azt jelezd az Utazzitthon.hu kapcsolati e-mail címére

Opcionális beállítások

  • Amennyiben már rendelkezel SSL Wildcard tanúsítvánnyal, (kérd be a domained kezelő cégtől, és) küldd el az Utazzitthon.hu-nak:
    • SSLCertificateFile
    • Server PEM-encoded X.509 certificate data file or token identifier
    • SSLCertificateKeyFile
    • Server PEM-encoded private key file
  • Adj meg egy Google accounttal rendelkező e-mail címet, ami a jutalék egyeztetéséhez szükséges

Későbbi beállítási lehetőségek

  • Ha szeretnél remarketing hirdetéseket futtatni, küldd el a beépítendő kódokat pl Google tag manager ID, Facebook ID
Igény esetén lehetőség van iframe kereső beépítésére is az utazasiiodadomain.hu oldalba
Az alábbi technikai és formai beállításokat az Utazzitthon.hu és a TravelGATE állítja be a Partner utazási iroda által átadott információk alapján:
  • Https hitelesítés (SSL tanúsítvány) igénylése az aldomainre, melyet az Utazzitthon.hu csapata vásárol meg a Partnernek sikeres szerződéskötést követően. A tanúsítvány és telepítésének díja minden évben fizetendő évi 1x-i díja: 15.000 Ft + áfa, melyet az Utazzitthon.hu számláz a Partnernek.
  • Logó elküldése 2 méretben: 44px és 22 px magas
  • Favicon.ico elküldése
  • 3 vezető színkód megadása #123456 formában
  • Levél láblácének tartalmának megadása (legyen-e a logón kívül cím, telefonszám stb)


Információk a foglalással és annak menetével kapcsolatban

 
1. Foglalás és ajánlatkérés folyamata
 
Foglalás kétféle folyamata
 
1. A vendég a weboldalt használja otthonról, nem megy be az utazási irodába
 

⏩ Belföld aldomain használata otthonról
⏩ Szálláshelynek foglalást küld
⏩ Szálláshely válaszol/visszaigazol a vendégnek a vendégkezelő rendszerben
⏩ A vendég belép a saját profil oldalára és ha szükséges, üzen a szálláshelynek, vagy ha előleg kötelezettség van, akkor fizet a szálláshely részére a visszaigazolásban megadott feltételekkel
⏩ Tartózkodik a szálláshelyen
⏩ Helyszínen fizeti a fennmaradó összeget
⏩ Távozik
⏩ Következő hónapban a megvalósult jutalékok egyeztetése után jutalékelszámolás

  • Minden vendégnek saját profil oldala van, ami az e-mail cím alapján van azonosítva. Titkosított linken keresztül érkezik az oldalra, melyet a levelekből lehet elérni.
  • Minden esetben a weboldalt használó vendég a szálláshelytől kap választ az ajánlatkérésére vagy foglalására
 
2. A vendég bemegy az utazási irodába és helyszínen szeretne foglalni
 
a.) Helyszínen szeretne kifizetni - ekkor egy összegben lehetséges, előre.
  • Ez az online helyeknél szállodai egyeztetés nélkül lehetséges
  • Nem online hely esetén lekérést tud indítani a Partner, saját profil e-mail címét használva. Ha SOS, akkor a partner tud írni az Utazzitthon.hu-nak a belső chat rendszeren, skype-on vagy telefonon. Az Utazzitthon.hu felveszi a kapcsolatot a szálláshellyel és pár percen belül megvan az ajánlat / szabad hely stb.
  • A fizetés miatt ez a menet egy kicsit körülményesebb és több adminisztrációt igényel, ezért nem ajánljuk
  • Lemondás és módosítás esetén körülményes a rendezés

⏩ Belföld aldomain használata az irodából
⏩ A Partner a szálláshelynek foglalást küld vagy lekérést készít, használva a saját irodai e-mail címét
⏩ Szálláshely válaszol/visszaigazol a Partnernek vendégkezelő rendszeren keresztül
⏩ A Partner a helyszínen egyezteti az ajánlatot a vendéggel.
⏩ Foglalás leküldése a szálláshelynek
⏩ A vendég helyszínen kifizeti az összeget
⏩ Visszaigazolást kinyomtatja a vendég részére
⏩ Partner a jutalékával csökkentett tételt átutalja az Utazzitthon.hu részére
⏩ Utazzitthon.hu kifizeti a szálláshely részére az összeget
⏩ Vendég tartózkodik a szálláshelyen
⏩ Helyszínen fizeti a fennmaradó összeget, helyi fogyasztás IFA stb
⏩ Vendég távozik

 
b.) Vendég helyszínen megkapja a visszaigazolást a megadott fizetési feltételekkel
  • Ez az online helyeknél szállodai egyeztetés nélkül lehetséges
  • Nem online hely esetén lekérést tud indítani a partner, saját profil e-mail címét használva. Ha SOS, akkor a partner tud írni az Utazzitthon.hu-nak a belső chat rendszeren, skype-on vagy telefonon. Az Utazzitthon.hu felveszi a kapcsolatot a szálláshellyel és pár percen belül megvan az ajánlat / szabad hely stb.
  • A fizetés közvetlenül a szálloda részére történik, nincs Partner és Utazzitthon.hu közötti számlázás, se utalás
  • A Jutalék elszámolása a ‘A vendég a weboldalt használja otthonról, és nem megy be az utazási irodába’ szerint megy végbe
  • A lekérés vagy foglalás esetén a vendég a helyszínen megkap minden tájékoztatást, de nem kell fizetnie
  • Ez a legegyszerűbb, adminisztráció-mentes működés
  • A vendég ha módosít vagy lemond, akkor közvetlenül szállodával intézni. Nem terheli sem az Utazzitthon.hu, sem a Partner idejét
 
Fizetés és lemondási feltételek
  • Minden szálláshelynek, azon belül csomagnak és időszaknak egyedi fizetési és lemondási feltételei lehetnek
  • Normál esetben a legtöbb hely készít helyszíni fizetés csomagot és 100% előre fizetendő nagyobb kedvezményekkel rendelkező ajánlatokat
  • Kiemelt időszakokban (ünnep, nyár) 30%-100% előleg is lehetséges
  • A lemondás érkezés előtti napjainak száma előre definiált
  • A meghatározott % befizetését általában 3 napon belül kell megtennie a vendégnek
  • A befizetés visszaigazolását a szálláshely a belső rendszeren keresztül küldi
  • A befizetés hiánya esetén automata kommunikációk vannak a vendég és szálláshely között.
  • A nem befizetett összeg esetén az Utazzitthon.hu megkeresi a vendéget, hogy tartja-e a foglalást vagy törli a szálláshely (belső chat rendszeren keresztül)
  • A Partner vendégeit közvetlenül az Utazzitthon.hu nem hívja
Ajánlatok listája karbantartása
  • A szálláshelyek árazását online esetén a CM biztosítja
  • Utazzitthon.hu felülgyeli az árak meglétét
  • Tematikus ajánlatok pl
    - Ünnepek szerint, melyekre mindig kb. 3-6 hónappal előre készül az Utazzitthon.hu Például augusztus 20-i ajánlatok
    - Szállások elérés terület szerint például sárvári szállások
  • A rendszerben több ezer ajánlat van, egy szálláshely átlagosan 2-5 csomagot készít
  • Előfoglalási akciók és lastminute akciók
 
Ajánlatkérés
Jelenleg ajánlatkérés csak abban az esetben lehetséges, ha a létszám nagyobb mint az 1 szobába elhelyezhető létszám. Ilyen esetben egyedi ajánlatkérést küld a vendég a szálláshelynek
 
 
Ajánlatkérésre adott válasz lehetőségek: Ajánlat / elutasítás / Módosított dátummal ajánlat
A vendég a következő levelet kapja: Ajánlat minta >>
 
Foglalás
 
Foglalásra adott válasz lehetőségek: Visszaigazolás  / elutasítás / Módosított dátummal ajánlat
Foglalásoknak 2 féle verziója lehet:
 
1. Online foglalható helyek, azonnali visszaigazolással
  • Minden héten egyre bővül az online helyek listája. Jelenleg a D-edge és SabeeApp rendszerek vannak integrálva. Online foglalható helyek >> 
  • Ezek channel manager rendszeren keresztül futnak le közvetlenül a szálláshely CRM rendszerében.
  • A szálláshely csak abban az esetben keresi a vendéget ha valami probléma van később, vagy fizetéssel kapcsolatban esemény jön létre. (Nem fizet, Fizetett stb)
 
2. Kézi visszaigazolás a szállodától rendszer használattal
  • Szálláshely rendszeren keresztül kezeli a foglalást és visszaigazolást küld legkésőbb 24 órán belül, de ez a szállodák terhelésétől függ.
  • Az Utazzitthon.hu a rendszert minden nap monitorozza, és szűri a hibákat és az eseteket amikor a nem kap a vendég választ. Ilyenkor felveszik a kapcsolatot a szállodával

    A vendég a következő levelet kapja: minta visszaigazolás link >>
Vendégek profil oldala
  • A saját domainhez tartozó fejléccel megjelenő profil oldal a vendég számára
  • A vendég megnézheti az aktuális és korábbi foglalások és ajánlatkérések adatait
  • Foglalást indíthat kapott ajánlatból, lemondást kezdeményezhet a visszaigazolt foglalásra
  • Küldhet üzenetet a szálláshelynek közvetlenül, melyben egyedi kérdéseket és választ kap
  • Itt kap értesítést, ha a befizetett előlege megérkezett

 

 

 
Levelek és logók 
 
Az alábbi levelek mennek a vendég irányába
  • Ajánlat / válasz az elutasításról /módosított ajánlat
  • Visszaigazolás / foglalás elutasítás
  • Kommunikációs levelek előleg befizetésről, kérdés-válasz
Levelek tartalma
  • Link a profil oldalra
  • Minden levél feladója az utazási iroda saját domainje, azaz nem az info@utazzitthon.hu
  • A levelek láblécében egyedileg megszabható, hogy milyen tartalom legyen
 
 
2. Jutalékok elszámolása
  • A foglalások után a Partner jutalékot kap.
  • A foglalásaitokat és jutalékokat az Utazzitthon.hu erre kialakított online táblázatában követhetitek nyomon. Havi elszámolás történik, minden hónap 10-e körül látjátok, hogy hány jutalékegyeztetett foglalásotok történt az előző hónapban, azok alapján kapjátok a jutalékot.
  • Minden nap frissül a táblázat, ami meg van osztva a Partnerrel Minta táblázat >>
  • A vendégek azonosítása az aldomain alapján történik
3. Marketing és remarketing
  • Az Utazzitthon minden héten küld kiemelt ajánlatokat, amiket a hírlevélbe lehet tenni
  • A menüben található tematikus ajánló mindig az aktualitás alapján frissül
  • Remarketing hirdetés esetén xml feed fájlokat biztosít az Utazzitthon.hu, amit automatikusan be tud építeni a Google és a Facebook

 

 Regisztráció >> 

Jelentkezési űrlap kitöltése >>

 

 Általános infók a belföld árualapról, TravelGATE partnereknek >> 
 

A fenti információk az Utazzitthon.hu Kft. által a TravelGATE Kft. számára rendelkezésre bocsátott információk alapján kerültek megjelenítésre.
A TravelGATE Kft. nem vállal felelősséget az infórmációk valódiságáért vagy azok esetleges helytelenségért.
A fentiek nem minősülnek nyilvános ajánlattételnek, pusztán tájékoztató jellegűek.